Mercedes X-Class 2018+
Все для надійної, функціональної захисту і комфортної експлуатації Mercedes X-Class 2018+
Нова модель пікапа від Mercedes має відмінну вантажопідйомність і високий кліренс, що робить цю машину відмінним вибором для тих, хто віддає перевагу активні види відпочинку. Для захисту вантажу Mercedes-Benz X-Class Pickup Аероклас Україна пропонує кунги та кришки для кузова торгової марки AEROKLAS. Вся продукція бренду високої якості і відрізняється хорошими експлуатаційними характеристиками.
Якісна продукція, представлена в каталозі компанії AEROKLAS Ukraine, користується попитом у багатьох власників пікапів в Україні і по всьому світу. Ми впевнені в якості продукції та здійснюємо повне гарантійне та сервісне обслуговування.
Спеціальна пропозиція для комплектації Mercedes Pickup (2018+)
5 причин купити в AEROKLAS Ukraine
1 | Професійний підбір додаткового обладнання. |
2 | Гарантована якість товару і повна сервісна підтримка. |
3 | Комфортні умови доставки всього замовленого обладнання. |
4 | Привабливі акційні ціни на комплекти (ролети + дуга). |
5 | Гнучка система знижок для оптових клієнтів, автосалонів та СТО. |
Покупка в магазині AEROKLAS Ukraine дозволяє автовласникам не турбується про післягарантійному обслуговуванні — компанія здійснює як гарантійне, так і пост гарантійне обслуговування товару, що постачається.
Як вибрати і замовити товар в AEROKLAS Ukraine
Консультанти компанії допоможуть підібрати додаткове обладнання для пікапа і оформлять замовлення в телефонному режимі. Якщо незручно спілкуватися по телефону, можна оформити замовлення на сайті, менеджер компанії перед відправкою вантажу зв'язується з клієнтом і уточнює деталі (форма оплати, терміни відвантаження, склад транспортної компанії).
AEROKLAS Ukraine — тільки якісна продукція з гарантією, за оптимальною ціною
- 13 650 ₴В наявності Оптом і в роздрібAQM4WD X-Class
- 39 000 ₴В наявності Оптом і в роздрібR3 ROLL X-Class
- 48 750 ₴В наявності Оптом і в роздрібR1 ROLL x-class
- 27 300 ₴В наявності Оптом і в роздрібT1 SETRI-FOLD X-CLASS
- 27 300 ₴В наявності Оптом і в роздрібT1 TRI-FOLD X-CLASS
- 81 900 ₴В наявності Оптом і в роздріб
- 76 050 ₴В наявності Оптом і в роздріб
- 50 700 ₴В наявності Оптом і в роздріб448536
- 5 460 ₴Під замовлення Оптом і в роздріб1705213
- 15 600 ₴В наявності Оптом і в роздріб
- 17 550 ₴В наявності Оптом і в роздрібABS-TURK-HA
- 19 500 ₴В наявності Оптом і в роздрібABS-TURK-HA
- 5 850 ₴В наявності Оптом і в роздріб4413811
Mercedes X-Class 2018+
Поява вантажопасажирського Х-класу не випадковість. Згідно з мерседесовским досліджень, останні кілька років зростає попит на середньорозмірні пікапи, що пропонують «більш легкові» характеристики і рівень комфорту в порівнянні із звичними утилітарними варіантами. Збільшується і частка приватних пікапів. Від торішнього концепту Х-клас відрізняється спрощеними фарами, іншим оформленням бамперів і колесами меншого розміру. Зникли і пластикові молдинги з колісних арок.
Х-клас вийшов на 10 мм довше (5340 мм) і 70 мм ширше (1920 мм) спорідненого пікапа Navara. Колісна база — ті ж 3150 мм. На вибір — три варіанти екстер'єру. У базового X-класу Pure передній бампер не пофарбований, а задній покритий чорним лаком, у виконанні Progressive ці деталі виконані в колір кузова, а в топовому Power доповнені хромованими накладками. Фари галогенні або світлодіодні.«У базі» — освітлення вантажного відсіку. Якщо потрібно, щоб борт, в який може бути вбудована камера заднього виду, повністю відкидався, на 180 градусів, від заднього бампера можна відмовитися. В якості аксесуарів для вантажного відділення пропонуються різні дуги, кришки, а також повноцінний кунг.
В інтер'єрі — плоска передня панель і характерні мерседесовські деталі: кермо, панель приладів, сопла дефлекторів вентиляції, джойстик з тачпадом, що стирчить зверху екран мультимедійної системи («у базі» — семидюймовий) і єдиний підрульовий важіль. Важіль автоматичної трансмісії залишився на центральному тунелі, але помітити спорідненість Х-класу з Нісаном і Renault можна лише за деякими кнопкам. Традиційно для Мерседеса на вибір пропонується безліч варіантів оббивки сидінь як тканиною, так і шкірою. Масивна декоративна вставка на передній панелі може бути виконана з дизайном під алюміній або дерево, а верхню частину панелі, підлокітники і підвіконня дверей на замовлення обтягнуть штучною шкірою.
Шасі Х-класу — це рама, двухричажка спереду і міст ззаду, як у топових версій Навари. На обох осях — тільки пружини. Корисне навантаження до 1,1 тонни. Крім налаштувань, головна відмінність від ніссановськой ходової частини серйозно розширена колія: на 62 мм спереду і на 55 мм ззаду. Стандартний кліренс — 202 мм, але опціонально пікап можна підняти ще на 20 мм (саме таке шасі і стануть поставляти на всі неєвропейські ринки).
Спочатку під капотом будуть тільки ніссанівські дизельні «четвірки» об'ємом 2,3 літра: на X 220 d — однонаддувный варіант потужністю 163 л. с. (403 Нм), на X 250 d — битурбодизель з віддачею 190 л. с. (450 Нм). У трансмісії — шестиступінчаста «механіка» (з системою старт-стоп для деяких ринків), задній або жорстко підключається повний привід із заниженою передачею 2,7:1, а для «двісті п'ятдесятого» доступний і семиступінчастий «автомат» Jatco.
У середині 2018 року з'явиться топовий X 350 d з мерседесовским дизельним V6 3.0 OM 642 потужністю 258 к. с. (550 Нм), «автоматом» 7G-Tronic і постійним повним приводом з несиметричним міжосьовим диференціалом, распределяющим момент 40/60 на користь задньої осі. Знижуюча передача «триста п'ятдесятого» — 2,9:1. Для всіх версій доступна опціональна блокування заднього моста. А єдина поки бензинова версія з ниссанівським мотором 2.5 потужністю 165 л. с. (238 Нм) буде пропонуватися тільки з заднім приводом. У всіх «у базі» — система допомоги при старті в гору, а у повнопривідних версій і помічник спуску.