Кошик
43 відгуків
+380 (98) 150-99-61
МЫ РАБОТАЕМ! САМОВЫВОЗ, ОТПРАВКА И ДОСТАВКА ПО УКРАИНЕ!
Кошик

Mercedes X-Class 2018+

Все для надійної, функціональної захисту і комфортної експлуатації Mercedes X-Class 2018+

Нова модель пікапа від Mercedes має відмінну вантажопідйомність і високий кліренс, що робить цю машину відмінним вибором для тих, хто віддає перевагу активні види відпочинку. Для захисту вантажу Mercedes-Benz X-Class Pickup Аероклас Україна пропонує кунги та кришки для кузова торгової марки AEROKLAS. Вся продукція бренду високої якості і відрізняється хорошими експлуатаційними характеристиками.

Вибрати обладнання

Якісна продукція, представлена в каталозі компанії AEROKLAS Ukraine, користується попитом у багатьох власників пікапів в Україні і по всьому світу. Ми впевнені в якості продукції та здійснюємо повне гарантійне та сервісне обслуговування.

5 причин купити в AEROKLAS Ukraine

1
Професійний підбір додаткового обладнання.
2
Гарантована якість товару і повна сервісна підтримка.
3
Комфортні умови доставки всього замовленого обладнання.
4
Привабливі акційні ціни на комплекти (ролети + дуга).
5
Гнучка система знижок для оптових клієнтів, автосалонів та СТО.

Покупка в магазині AEROKLAS Ukraine дозволяє автовласникам не турбується про післягарантійному обслуговуванні — компанія здійснює як гарантійне, так і пост гарантійне обслуговування товару, що постачається.

Перейти до вибору

Як вибрати і замовити товар в AEROKLAS Ukraine

Консультанти компанії допоможуть підібрати додаткове обладнання для пікапа і оформлять замовлення в телефонному режимі. Якщо незручно спілкуватися по телефону, можна оформити замовлення на сайті, менеджер компанії перед відправкою вантажу зв'язується з клієнтом і уточнює деталі (форма оплати, терміни відвантаження, склад транспортної компанії).

AEROKLAS Ukraine — тільки якісна продукція з гарантією, за оптимальною ціною

Mercedes X-Class 2018+

Поява вантажопасажирського Х-класу не випадковість. Згідно з мерседесовским досліджень, останні кілька років зростає попит на середньорозмірні пікапи, що пропонують «більш легкові» характеристики і рівень комфорту в порівнянні із звичними утилітарними варіантами. Збільшується і частка приватних пікапів. Від торішнього концепту Х-клас відрізняється спрощеними фарами, іншим оформленням бамперів і колесами меншого розміру. Зникли і пластикові молдинги з колісних арок.

Х-клас вийшов на 10 мм довше (5340 мм) і 70 мм ширше (1920 мм) спорідненого пікапа Navara. Колісна база — ті ж 3150 мм. На вибір — три варіанти екстер'єру. У базового X-класу Pure передній бампер не пофарбований, а задній покритий чорним лаком, у виконанні Progressive ці деталі виконані в колір кузова, а в топовому Power доповнені хромованими накладками. Фари галогенні або світлодіодні.«У базі» — освітлення вантажного відсіку. Якщо потрібно, щоб борт, в який може бути вбудована камера заднього виду, повністю відкидався, на 180 градусів, від заднього бампера можна відмовитися. В якості аксесуарів для вантажного відділення пропонуються різні дуги, кришки, а також повноцінний кунг.

В інтер'єрі — плоска передня панель і характерні мерседесовські деталі: кермо, панель приладів, сопла дефлекторів вентиляції, джойстик з тачпадом, що стирчить зверху екран мультимедійної системи («у базі» — семидюймовий) і єдиний підрульовий важіль. Важіль автоматичної трансмісії залишився на центральному тунелі, але помітити спорідненість Х-класу з Нісаном і Renault можна лише за деякими кнопкам. Традиційно для Мерседеса на вибір пропонується безліч варіантів оббивки сидінь як тканиною, так і шкірою. Масивна декоративна вставка на передній панелі може бути виконана з дизайном під алюміній або дерево, а верхню частину панелі, підлокітники і підвіконня дверей на замовлення обтягнуть штучною шкірою.

Шасі Х-класу — це рама, двухричажка спереду і міст ззаду, як у топових версій Навари. На обох осях — тільки пружини. Корисне навантаження до 1,1 тонни. Крім налаштувань, головна відмінність від ніссановськой ходової частини   серйозно розширена колія: на 62 мм спереду і на 55 мм ззаду. Стандартний кліренс — 202 мм, але опціонально пікап можна підняти ще на 20 мм (саме таке шасі і стануть поставляти на всі неєвропейські ринки).

Спочатку під капотом будуть тільки ніссанівські дизельні «четвірки» об'ємом 2,3 літра: на X 220 d — однонаддувный варіант потужністю 163 л. с. (403 Нм), на X 250 d — битурбодизель з віддачею 190 л. с. (450 Нм). У трансмісії — шестиступінчаста «механіка» (з системою старт-стоп для деяких ринків), задній або жорстко підключається повний привід із заниженою передачею 2,7:1, а для «двісті п'ятдесятого» доступний і семиступінчастий «автомат» Jatco.

У середині 2018 року з'явиться топовий X 350 d з мерседесовским дизельним V6 3.0 OM 642 потужністю 258 к. с. (550 Нм), «автоматом» 7G-Tronic і постійним повним приводом з несиметричним міжосьовим диференціалом, распределяющим момент 40/60 на користь задньої осі. Знижуюча передача «триста п'ятдесятого» — 2,9:1. Для всіх версій доступна опціональна блокування заднього моста. А єдина поки бензинова версія з ниссанівським мотором 2.5 потужністю 165 л. с. (238 Нм) буде пропонуватися тільки з заднім приводом. У всіх «у базі» — система допомоги при старті в гору, а у повнопривідних версій і помічник спуску.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner